Tłumacz

środa, 20 stycznia 2016

chcesz polatać ?

                                                                   "Chcesz polatać?"
                                                                       oczami Alicji


-To było do mnie?- zapytał Igor.
-Nie do niego...-Powiedziałam.
Igor odwrócił się i spojrzał na Kamila.
-Co ty u robisz Kamil?-zapytał Igor.
-Przyszedłem do swojej dziewczyny. A ty ?
-Uratowałem ją.
-Kamil wyjdź.- Powiedziałam
-Nie wyjdę.
Nagle usłyszeliśmy głos Izy na korytarzu
- Dobra! Znajdę ją!
Iza weszła do sali i popatrzyła na Kamila który stał jej na drodze.
Złapała go za rękę wykręciła nakierowała go w stronę drzwi i powiedziała
-Chcesz polatać ?
-N...Nie.- powiedział.
-A to sobie polatasz.- powiedziała kopiąc go w tyłek.
-Dobry... u Alicja to twój chłopak ?
-Nie.- Odpowiedziałam.
-Ok. Hej przystojniaku.
-Hej piękna. XD - Powiedział
- Co tam u ciebie ? B)
-A pilnuje tu mojej nowej dziewczyny a ty ? 8)
-Gadam z tobą i moją Npz ( Najlepsza przyjaciółka zawsze)

2 komentarze: